Karta klienta – para


❶ Wpisz swoje dane

Osoba 1


Osoba 2



❷ Poznaj zasady przyjęć

  1. Sesja psychologiczna/psychoterapeutyczna/konsultacja trwa 50 lub 90 minut.
  2. Psycholog/psychoterapeuta nie przedłuża sesji, jeśli klient się spóźnił.
  3. Sesja psychologiczna/psychoterapeutyczna/konsultacja jest opłacana przed rozpoczęciem spotkania.
  4. Pierwszą sesję można odwołać nieodpłatnie na 24 godziny przed spotkaniem. Każde kolejne spotkanie można odwołać bezpłatnie 48 godzin przed zaplanowanym terminem. Po tym czasie odwołana i tym samym nieodbyta sesja jest pełnopłatna. Zasada ta obowiązuje bez względu na przyczynę odwołania. Płatność obowiązuje także przy przesunięciu wizyty na inny dzień w tym samym tygodniu bez zachowania 48-godzinnego wyprzedzenia. Opłaty za odwołane spotkanie można dokonać w formie przelewu w ciągu 7 dni od zaplanowanej wizyty lub na kolejnym spotkaniu, jeśli jest ono zaplanowane w następnym tygodniu po odwołanej sesji.
  5. Sesja online opłacana jest do 24 godzin przed zaplanowanym spotkaniem. W sytuacji braku opłaty (lub potwierdzenia wykonania przelewu) terapeuta zostanie powiadomiony o tym fakcie, a Ośrodek JA ma możliwość anulowania umówionego spotkania (w przypadku trudności z opłaceniem sesji prosimy o kontakt z recepcją lub terapeutą).
  6. Istnieje możliwość opłacenia kilku spotkań, jednak każdorazowo odbywa się to „z góry” za cały miesiąc na początku nowego miesiąca.

❸ Zaznacz oświadczenia


❹ Podpisz kartę

Trzymając wciśnięty klawisz myszy (lub palcem na ekranie dotykowym) złóż podpis w poniższym polu.
Zobacz przykład

Spróbuj obrócić ekran, aby powiększyć pole podpisu.

Podpis osoby 1.
Podpis osoby 2.

Pracownia Psychoterapii i Edukacji Justyna Kaczmarczyk (PPIE) jest odpowiedzialna za przetwarzanie powierzonych danych osobowych zgodnie z zasadami wynikającymi z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych (dalej RODO). Prosimy o zapoznanie się z wyjaśnieniami dotyczącymi ochrony danych oraz przysługujących Ci prawach.

Kontakt

Śródmieście

ul. Marszałkowska 18 lokal 12
00-590 Warszawa
(wejście na podwórze przy Marszałkowskiej 18, klatka 2, lokal 12)

Godziny pracy recepcji:

poniedziałek: 9:00-20:00
wtorek: 9:00-20:00
środa: 9:00-20:00
czwartek: 9:00-20:00
piątek: 9:00-20:00
sobota: nieczynne
niedziela: nieczynne